måndag, augusti 06, 2012

Tag med Magnoliamotiv

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Idag visar jag en tag.


Jag har använt rosa Cardstock och mönstrat papper från Magnolia. Hjärtat har jag stansat ut med denna Doo Hickey och den stora vita blomman har jag stansat ut med denna. Jag har dekorerat med rosa web, spets, doilie, vita samt rosa rosor och vitt band.


Stämpeln som  jag har använt heter Scarecrow Tilda MINI och jag har färglagt motivet med Promarkers.

Ha en bra dag!
/ Pysselfröken

2 kommentarer:

  1. När öppnar butiken igen? Är så sugen att köpa nytt material och album och göra album om sommarens alla äventyr!

    SvaraRadera
  2. Butiken öppnar som vanligt när skolorna startar FRE 25 augusti.Med reservation pga de ska renovera inner och ytter taket och kan jag inte ha öppet under tiden de gör innertaket.
    Det går bra att beställa i webshopen så länge och man kan hämta ordern enl ök.
    Sommarhälsningar från Eva

    SvaraRadera