måndag, januari 14, 2013

Swing Card

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Idag vill jag visa ett kort där jag har använt mig av en vikning som heter Swing Card. Mallen har duktiga Norma gjort och jag hittade den här.


Jag har använt mig av  Bazzill Cardstock Beach och ett mönstrat papper från Magnolia som heter Dream Roses. Längs alla kanter har jag dragit med Distress INK Pad Vintage Photo. Motivstämpeln Cupido och Poststämpeln New York kommer från Magnolia. Textstämpeln och hjärtanstämpeln som jag har använt där man kan skriva en hälsning ingår i Reprints Hjärtan set


Så här ser kortet ut om man öppnar det. Jag har dekorerat med spets från Prima, rosor, körsbärsblommor, utstansade staket (jag har använt Doo Hickeys Lovely Fence) och rosett av Vintage Seam Binding Ribbon Cream.


Så här ser kortet ut på baksidan när man har vikt ihop det.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

3 kommentarer:

  1. Helt underbart fint kort!
    Ljuvliga färger och rolig vikning!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Superfint kort! Älskar Normas kreationer, de är alltid så fantastiska och här tycker jag nog att du överträffar henne!

    SvaraRadera