måndag, juli 08, 2013

Tältkort med stämpel från Magnolias Sea Breeze Collection 2013

Hej!
Inom kort kommer Magnolias Sea Breeze Collection 2013 till butiken. Idag visar jag ett tältkort där jag har använt en av stämplarna ur den nya kollektionen (vad denna Tilda heter vet jag tyvärr inte).

Jag har använt mig av mönstrade papper från Magnolia som heter Row the Boat och Scandinavian Map. Jag har dekorerat med en sten, en snäcka (plockade vid havet) och Magic Mesh som har legat i mina gömmor sedan många år.

Jag har färglagt med Distress INK refiller och Distress Markers. Denna Tilda kommer snart till butiken. Den lilla fisken är en äldre stämpel från hÄnglar & sTänglar.
Den fina Pelikanen ingår i Magnolias Bon Voyage Collection 2010. Många av dessa stämplar passar att kombinera med stämplarna i nya kollektionen.
Högst upp på kortet har jag använt stämpeln Flags

Hoppas att ni har blivit pysselsugna!
/Pysselfröken





1 kommentar: