fredag, augusti 22, 2014

Altrad bok, första av fyra: Fisken


Hej på Er!! 
Jag hoppas ni alla haft en fin sommar!!?
Det har jag haft :)
Inte pysslat nåt alls i sommar, utan njutit av det vackra sommarvädret!
Men nu när hösten smyger sig på så börjar det klia i fingrarna igen;)
Jag har altrat anteckningsböcker till mina närmsta kollegor! Kunde inte göra till alla då vi är ca 60 st på kontoret ;))

Först ut är Kajsas bok. Jag har försökt plocka upp deras stil här, samt att jag använt Magnolias stjärntecken de är födda i. Här fisken


Detaljbild. Färglade denna Tilda med Distress Markers black soot. Kajsa är väldigt svart/vit, så därför valde jag att inte använda färg.

Materiallista:
Papper: svart cs
Stämplar: Tilda fisk Zodiac collection
Dies: DooHickeyClub sjögräs, samt la la land vimplar. Alfabet från Tim Holtz.
Färg: Distress Markers, gesso till boken. 3-D lack till vattendropparna, och Frantage embossingpulver shabby white runt motivet. 
Trevlig helg till Er alla :))

Må bäst så ses vi till veckan igen med nästa bok! 

Massa kramar Sarah 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar